niedziela, 9 grudnia 2012

27. Paczka arabskich smaków

Chciałam, by w tym roku prezenty dla rodziców były inne niż zawsze, oryginalne  Zamówiłam zatem paczuszkę w Arabskich Smakach i Aromatach, która skrywa w sobie te oto różności:



Konfitura figowa z sezamem i migdałami
Daktyle tunezyjskie
Mieszanka lokum z pistacjami i orzechami
Mieszanka orzechów w miodzie
Chałwa sezamowa z pistacjami
Z perspektywy czasu żałuję, że nie zamówiłam dwóch chałw, moi rodzice je uwielbiają:)


 Przy okazji dla siebie zamówiłam duże buteleczki wód różanej i z kwiatów pomarańczy. Obie mają bardzo intensywne zapachy, przy czym mi bardziej podoba się różany, ale z kwiatów pomarańczy jest na pewno bardziej oryginalny. Mam zamiar stosować je jako tonik i perfum do włosów. Posmarowana nimi skóra pachnie delikatnie, ale zapach dość szybko się ulatnia. Sprawdzę jak długo trzyma się na ubraniach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz