środa, 27 czerwca 2012

2. Rozglądając się wokół

Czasem wątpię. Wycofuję się na chwilę, rozglądam wokół i zastanawiam gdzie jestem, skąd się tu wzięłam. Powinnam korzystać z młodości, liczyć, że życie samo przyniesie co trzeba. Doceniać dziś, czytać tysiące książek, jeździć na wycieczki, zrobić setki innych rzeczy, które chcę zrobić.

A mimo to wciąż siedzę przytulając do serca to jedno marzenie, nie dając mu odejść. Jest dla mnie wyzwaniem, jest ukojeniem, jest narkotykiem.

Jestem silniejsza niż byłam. Usłyszałam gdzieś ostatnio słowa "jeśli nie możesz być pierwszy, bądź najlepszy...", będę to tego dążyć.



"Jak się działa to się w końcu osiąga cel, trzeba walczyć o rzeczy, które się kocha nie ważne czy to park, dziewczyna czy kanapka z bekonem... " - Miś Yogi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz